Seina tapeet "Angels Heaven" (https://www.dhgate.com/product/photo-wall-murals-wallpaper-angels-heaven/407930543.html)

"KES on  maaingel, kuidas maainglit tuvastada  ja millise ülesandega maainglid Maale saabusid? "

 Haridusfoorum MA GISK õppuritele inglite juhitud avatarkoolis saavutatud isikliku taseme ja tasemele vajaliku  küpsuse esitlemiseks anno november, 2020. 

Armas lugeja! 

Tänasega avame oma senise MA GISK õppurkonna jaoks kuni 2020. a  novembri lõpuni järjekorras 2. Haridusfoorumi keskkonna ja püstitame neile ülesanded, mida nad avatud suhtlemisega inimeste ees peavad suutma lahendada (vt 1. Haridusfoorumit blogi arhiivist) 

See pole otseselt eksam ega kooli läbimise test, vaid näide, mis laadi haridusega siin tegu on ja milliseks saab iga soovija end oma eluplaani järgi muuta, kui spetsiaalse hingeravi ja individuaalse tahte taotlusel maaingli tegelikul  hingeväel avatarkõrguseni lubab tõusta. 

Sõna on MA GISK 1. kobaral, edasijõudnu staatusega triol. 

KÜSIMUS. Milles seisneb Sinu äratundmine endas kui maaingli kehastunus ja kas seda tunnet on olnud  endas kerge jätkuvalt säilitada?

 (Vt sisu mõistmiseks meie poolt maaingli kehastunute äratuseks ja harimiseks loodud Fb lehe "Maainglid Maarjamaal" /https://www.facebook.com/Maainglid-Maarjamaal-104808118107092/  abistavat artiklit Ph.D D. Virtue raamatu "Maapealsete inglite maailmad" kaanepildi all kommentaarisahtlis)

Armastusega, Ingliterapeut Marya 


1. vastus 


Armas Ingliterapeut Marya! Armas siinse bogipostituse lugeja!

 Tänan blogipostituse loomise eest ja selle eest, et saan võimaluse oma arenguteed jagada! Olen 8-aastase egoraviprotsessi jooksul nii mõndagi kogenud ja mõistmas, et maaingli kehastumisega kaasneb kohustus ka iseennast maiselt tegusaks ja sitkeks treenida. Isegi kõrghariduse omandamise järel on vajalik palju uut juurde õppida, millega vaimseid teejuhatusi õigesti täita ja jumalikus plaanis tõsiseltvõetav partner olla. Kui ma hingeravikooli astusin, siis oli maainglite kehastumise teema minu jaoks väga südamelähedane. Ma ei osanud seda esialgu seletada, miks, aga see tekitas minu sees selget elevust ja äratundmisrõõmu. Lugesin teie suunamisel huviga sellest, milliseid erinevat tüüpi maapealseid ingleid on kirjeldatud ning kuidas neid ära tunda. Nüüd tagasivaates saan aru, et juba siis mõistsin ma intuitiivselt, et ka mina võin olla üks neist. See oli esmane äratus ja selle tundeni oli sageduse tõustes kerge jõuda, kuid selle hoidmine ei ole olnud lihtne. Seetõttu saan nõustuda teie poolt rõhutatuga, et enda rolli täitmiseks ja püha tunde hoidmiseks on vajalik läbida puhastusprotsess, sest "Ime pole mitte õhus hõljumine, vaid Maa peal kõndimine" (Hiina vanasõna). Jagan siinkohal ka video, kus ma räägin põgusalt sellest, mida olen sellel teekonnal olles kogenud. Video on küll nüüd juba mõnda aega tagasi tehtud, kuid iseloomustab hästi seda etappi, kus ma enda arenguteel siis olin:


Armastusega, MA GISK 1. kobara liige, EL õppur, noorsootöö- pereprojektide koordinaator Juno alias Merlyn Mandre


2. vastus

Armas Ingliterapeut Marya! 

Aitäh! Tänan armsat kaasõppurit Junot, tervitan siinse postituse lugejat ja täiendan omalt poolt! 

Kui mina siia kooli 8 aasta eest liitusin, siis liigutas mind võimalus enda tegevusega inimkonda ja planeeti aidata. See on olnud üks tugev jätkamise motivaator. Maapealsete inglite teemat oleme käsitlenud ja olete meid nendeks ka nimetanud, oleme pidanud endid klassifikatsiooni alusel liigitada proovima. Olete viidanud isegi minu kõndimisstiilile kui haldjalikule. Lähemalt oleme seda teemat uurinud nüüd siiski seoses uue Fb lehega ja aina enam jõuab see selgus meie algse olemuse kohta minulegi pärale. 

Seni mõistsin seda pigem nii, et meid treenitakse läbi egopuhastuse ia elukäigutreeningu maapealseteks ingliteks ehk et rõhutades pigem inglite käepikenduseks saamist ja olemist. Et maapealse ingli roll on inimestes juba suuremas plaanis kavandatud, vihjab armas Doreen Virtue enda raamatus „Maapealsete inglite maailmad“. Tsiteerin: „Mitte igaüks ei ole maapealne ingel – selle rolli on Jumal andnud kõige suurema ja eredama valgusesädemega hingedele, et aidata Maale tuua uut rahuajastut. Need inimesed, kes ei ole maapealsed inglid, elavad selleks, et kasvada, puhata ning elust rõõmu tunda. Nad võivad näida täiesti ebavaimsetena, kuid neiski peitub jumalik säde. Nad on lihtsalt pühendunud inimlikele ja maistele muredele.“ Mina olen oma elus olnud vaikne, leebe, tagasihoidlik, isegi häbelik, püüdlik, tundlik, eriti kriitika suhtes, armastanud üksi olla ja noorukieas hakkasin armastama aiatöö tegemist. Sellest on kasvanud laiem looduse- ja ilu nautimise ning ka ise loomise huvi, millest kujunes ka minu üks õpingusuund. 

Olen alati tunnetanud end pigem andja kui saajana, nii inimsuhetes kui ametis, kus olen saanud enda teenindajaolemust realiseerida ja seeläbi alati tööst rõõmu tunda. Vaimsetel otsingutel eesmärgiga järjest sügavamale Tõe järele küündida olen olnud mitukümmend aastat, kusjuures huvitanud on nii inimkehastunute surmajärgsed kogemused, kõrgtsivilisatsiooni kanaldamised, mis meie eksistentsi avaramat pilti selgitasid kui ka maavälist eluolu tutvustasid. See selline otsimine ja sisemine kindel õige suuna ja tegelikkuse tunnetus viitavad tõesti igati minu hinge kõrgemale plaanile ja seega siis ka maaingli rollile ettemääratuse mõttes. Selliste otsingutega paralleelselt, ka eluraskusi läbides, hakkas järjepidevalt tunda andma teatud sisemine tugevus ja valmisolek eneseületusteks, mis päädiski siinsesse projekti jõudmise ja teekonnaga. Tänu teadvuse kasvuga kaasnevale järjepidevalt süvenevale teadvustumisele ei ole keeruline seda tunnet endas ka säilitada. See on nüüd õpingute protsessis täiesti selgeks saanud, kuidas enda tegeliku maaingli potentsiaalini jõudmiseks tuleb siiski pikk tee läbi käia, eelkõige madalast minast ehk isekusest puhastumise läbi, et see jumalik valgusesäde kui eriline hingevalgus saaks särama ja meie oma tegelikku rolli asuda. 

Seda teekonda oleme teie treenimise läbi nende aastate jooksul käinud ja liigume edasi. Siinkohal meenub ka see seos küünlaga, et raske on olla pimeduses ainsaks valgusandvaks küünlaks, aga seda lihtsamaks läheb, mida enam meid, puhastunud maaingleid, on. 

Armastusega,  MA GISK 1. kobara liige, EL õppur, loodusväe ja tunnetusravi töö koordinaator Hypatia alias Rita Hübner


3. vastus 


Armas lugeja! 

Olen Hingeravikooli õppetöös kaasa teinud 2 aastat. Selle koolini jõudsin ma oma sõbranna kutsel ning resoneerusin mõttega teha kaasa lastelaagris, kus tegeletakse ka inimese hingelise arenguga. Ma teadsin midagi inglitest, et on olemas inimese kaitseinglid ja teejuhid, aga enamasse polnud süvenenud. Inglite teema kogu selles loos tekitas minuski alguses pigem võõristust, ma ei osanud sellega kuidagi suhestuda.

Kui ma sain teada inglite hierarhiast ning Maa Vanematekogu Inglitest, kes on tegelikult erinevad kõrged valgusolendid ja Maa käekäigu eest hoolt kannavad, siis sellega tundsin kohe tugevat sidet. Ma ei ole selle üle eriti mõelnud, et kes/mis on maainglid või et mina võiksin nende hulka kuuluda.

Kui ma loen armsa Ingliterapeut Marya poolt viidatud artiklist maaingli tunnuseid, siis tuleb mulle ette paljugi tuttavat. Mõneti ma isegi imestan, et kas tõesti kõigil inimestel ei olegi neid omadusi. Minu puhul on lugu selline, et ma tõesti armastan meie koduplaneeti ning mulle tõesti läheb korda Emakese Maa tervis ja käekäik kogu elava süsteemi tervikuna, kuhu kuuluvad ka inimesed. Kui olen näinud ökosüsteemi hävinemist, loomade ja looduse kahjustusi ning inimeste kannatusi, siis on olnud võimatu sellega lihtsalt midagi ette võtmata leppida ja loota, et sellise arenguperspektiiviga sel planeedil ja meie lastel kuigivõrd elutervet tulevikku saab olla. Mul on olnud isegi keeruline mõista, et kuidas see nii võib olla, et inimesed nii vähe sellele mõtlevad, mis meie koduplaneediga toimub ja mida see meie kõigi jaoks tähendab. Aga ju see ongi märk, et olen millegipoolest erineva hingeeluga kui ehk enamus inimesi kogeb. Siiski on üha enam kuulda-näha-lugeda neist inimestest, kes sarnaselt tunnevad ja mõtlevad. Me oleme millegi poolest avatumad informatsioonile, mis ületab tavamõtlemise piirid. Teisalt aga pole seda lihtne taluda seni, kuni on jõutud mõistmisele, et tuleb asuda ennast, oma teadmisi ja oskusi juhtima.

Armastusega, MA GISK 1. kobara liige, EL õppur, loodusravi ja õuesõppe koordinaator Dianka alias Kadri Uiboupin"


Kommentaarid


  1. Armas Ingliterapeut Marya! Aitäh teile postituse eest! Liitudes 8 aastat tagasi teadvuse tõstmise kooli, oli tugev tõmme emaenergia ehk teie suhtes, et ma olen kodus ja kuulun lõpuks ometi siia. Olen alati nii palju kui ennast üldse mäletan uskunud ja sügaval teadnud ning tajunud, et elu maa peal ei ole ainult lihtsalt tööl ja poes käimine, televiisori vaatamine ja mugavustsoonis elamine. Lisaks olid mul mälupildid maa peal elatud eelmistest eludest samuti kusagil taustal. Sisetunne, mida intuitiivselt väga tugevalt tundsin ja mis teie poole tõmbas oli vägev, lisaks see, et soovin kõigile planeedi maa elanikele ilma kannatusteta elu. Egoravi tundus uus ja huvitav ja just see õige suund ja liitusin vabatahtlikult. Maaingleid on erinevaid tüüpi, seda sain teie suunamisel lugeda ka raamatust, mida 1. kobara liikmed on välja toonud. Maaingliks välja treenimine on aga hoopis teine lugu, see nõuab eneseületusi, enda perelooga seotud kriisidest läbi tulekut, sisemist soovi aina edasi püüelda, püsivuse ja kannatlikkuse ning keskendumise treeningut ja suurt pühendumist, et jõuda täiesti uuele tasandile. Tegelikult olen egoravikäigus saanud teada ja tunda, kui palju rabedust mu sees on, kui kiirelt ma tahan midagi teha, kui palju meeskonnatööd on vaja õppida ja kui palju iseloomu erinevaid tahke tervendada ja mõtteruumi puhastada, et suuta teie kui Looja järel ja jäljes liikuda. Lisaks on vaja enda eest hoolitsemine ära õppida ja sügavpuhastus egoravis läbida. Enese väärtustamine osutus raskeks teemaks minu jaoks, samuti ka kehtestamine. Egoravi on aidanud parandada mu neid tahke iseloomus ja toimimises, mis ei ole maainglile kohased ja ei aita mul jõuda oma kõrgeima potentsiaalini. Olen suutnud kõrgustesse tõusta teie emaenergiast tõstetuna ja näinud planeeti ülevalt nagu see oleks peopesal, oli võimas tunne, aga püsima ma sinna ilma puhastumata ei suutnud küll jääda. See mõtte ja käitumismuster, mis minus ja meis inimestena on, seda ei ole olnud kerge mul muuta. Tahan öelda, et suurte unistuste juurde pürgimine ja maaingliks saamine ka seestpoolt on vastutusrikas töö endaga, alludes kõiksusele. See ei tule kohe välja, sest ei oska üldse alluda, kuigi arm ja hoitus, mida ma treeningu käigus kogenud olen teie poolt on üks võimsamaid ja parimaid tundeid üldse. Maainglitel on sisemine hingevägi millega nad eluraskustest läbi trügivad, kasvõi ronivad ja tõusevad jälle püsti ja püüavad edasi liikuda koos teie selgitustega aidates kõike lahti mõtestada. Enda tahtest sõltub väga palju. Mul on olnud väga kaootiline teekond ja olen palju kõikunud, arvanud alati, et teised on minust paremad ja oskavad rohkem ning kujutanud ette, mis on olnud ego maalitud pilt mulle. Selgus, et see on ohvriroll, millest ka lõplikult väljuda tuleb ja paljudest justkui tavapärastest toimimisviisidest siiani. Kõige selle treeningu käigus kasvab hooldaja loomus, sisemine kindlus, usaldus elu vastu ja seejärel on võimalik hakata partneriks Loojale nii, et te saaks mind ka usaldada, kui vastutustundlikku maainglit. On kasvuruumi. Olen väga tänulik igakülgse abi eest mu perele ja siin eelkirjutajatele, kelleks on 1. kobara liikmed! Armastusega, MA GISK 2. kobar, AB õppur, kogukonna koondaja ja peretööde koordineerija Magdalena Kalev

    VastaKustuta
  2. Armas Ingliterapeut Marya!
    Tänan teid koos armsate 1.kobara mariamsite tagasisidedega sissekande eest! Aitäh ka armsale Magdalenale! Mina saan samuti nõustuda sellega, et kui ma palju aastaid tagasi liitusin hingeravikooli varasema perioodil loodud vabatahtlikele egoravi testijatele mõeldud õppegrupiga, siis teadsin ka mina, et tulin armsale Ingliterapeut Maryale appi, sest soovisin väga teisi aidata. Muidugi ma siis muidugi ei teadnud, et minu teekond kujuneb väga käänuliseks, sest igasugune puudulik ettevalmistus, ülitugev ego vastuseis, nõrk tahe, nõrk iseloom ja väga vale mina-kuvand iseendast on
    minu kui hingeravikooli õpilase jaoks seda esmast egoravi koolituse läbimist tugevasti komplitseerinud. Seega ma tean, et isegi praegu, kus ma olen otsapidi taas algaja staatusega hingeravikooli õppur, siis on selge kui palju on minu sees kõike seda pimedat poolt, mis praegu pigem tuleb minu järjekordset ebaõnnestunud katsest kui minu enese teekond ei taha hingeravikoolis õppuriks olles kuidagi edeneda. Seetõttu ma tean, et nendes olukordades tuleb mul ennast eriti tugevasti distsiplineerida, sest et ma ei hakkaks enam teisi oma tegemata jätmiste pärast süüdistama või vastutama panema või veel hullem maksta üldse kätte. Nii pigem on mul esialgu raske näha, mis minus siis üldse maainglile omast on, sest see, mida arvasin olevat enda kohta hea, sõberliku ja lahke olemisena. See veel ei tee mind kindlalt kahe jalal seisvaks usaldusväärseks ja Loojale lojaalseks maaingliks. Seega ma praegu mõistan paremini, miks seda maaingli tiitlit enne meile nähtavaks ei tehtud, sest seesmiselt meist veel siis ei vastanud sellele ingellikule kuvandile, kes kannab maaingli rolli päriselt välja. Seetõttu enda alles ees seisvale puhastusele mõeldes tunnen, et üksnes 1.kobara mariamsid on täielikuklt oma oleku, meelsuse ja eeskujuga seda. Aitäh neile selle eeskuju eest!
    Armastusega, MA GISK mittekobar liige, AB õppur, Krista Kommer

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

AVATARID KASVAVAD JA ON ALATI TEEL. Avatar Dianka laskumise lugu.

AVATARID NÄITAVAD TEED. Avatar Juno laskumise lugu

EMA MAARJA JA TEMA INGLIVÄEGA KOOS ON KERGEM